Thursday, 18 June 2009

Sape Firaun?????

salam perjuangan..
satu lagi petunjuk bahawa PAS memang dah saywell dan mengalami kecelaruan minda..bukan saja pada diri NICK AREJIZS...tapi juga pada diri anak buahnya " Nasrudin Hassan".Elok sangatlah menghina saudara sesama agama semata-mata nak meraih sokongan DAP yang terang-terang menentang matlamat PAS untuk mewujudkan daulah islamiah...Inilah padahnya jika terlalu suka sangat mengatakan orang lain kafir...tengok sekarang apa dah jadi..bukankah dah berbalik pada diri sendiri tuduhan tu..walaupun bukan secara terang..tapi dengan cara menggadaikan darjat Islam itu sendiri..kenapa ni NICK???apa dah jadi Nestrude Dine???apa yang kalian pertaruhkan adalah agama dan bangsa....dah terang-terangan orang tu menentang Islam...takkan kalian masih buta lagi...budak sekolah menengah pun tau menilai apa yang telah terjadi pada PAS sekarang....tak malu ke???
apa rasionalnya sehingga sanggup menyamakan UMNO dengan Firaun...nak sangat ke UMNO jadi Firaun???dengan kuasa yang ada, kalau UMNO nak dah lama dah..tapi sebab UMNO bukanlah seperti yang anda fikirkan maka sampai sekarang anda masih hidup..masih mampu mengutuk dan menghina serta melabelkan orang...UMNO tak bunuh anda pun walaupun anda tak ikut apa yang UMNO hendakkan.UMNO ajak wat KERAJAAN PERPADUAN tak nak...itu untuk kemaslahatan bersama..fadilat untuk semua...ke arah kebaikan..tapi kerana EGO dan buta hati...semua dipandang sepi...siapa yang menyokong kerajaan perpaduan di dalam PAS digesa keluar parti..bukankah itu salah satu sikap FIRAUN???so..siapa yang FIRAUN sekarang ni????lu pikirlah sendiri...
ANWAR dan DAP yang terang-terang merosakkan kalian dijadikan rakan sebantal....nasihat ana kepada NICK AREJIZS dan NEST RUDE DINE...sudahlah..jangan berselindung di sebalik serban anda tu..kerana dengan serban itu anda akan menjerut diri sendiri.

4 comments:

PUTRA MERDEKA said...

salam srikandi,
fitnah, putar belit fakta dan pembohongan kan sudah menjadi pakaian PAS sejak dulu, kini dan selamanya...saksikan episod baru setiap hari terutama dalam PRK Manik Urai nanti, jelas itu lah modal besar PAS sebelum terkubur akibat perpecahan yang melanda.
terima kasih

pedang srikandi said...

wlam PM..
kita lihat same2 nanti celakarama dari mereka

Aspirasi said...

Akhirnya tuah tunjukkan kebenara siapa firaun masa kini, diktator, komunis dan semua sekali... kasihan nik aziz, janganlah penamat hidupnya dengan suul hatimah..

Jeffry said...

SALAM ZIARAH
NIK AJIS MENDAULAHKAN KERTAS UNDI DRP BERTAHALLUL SESAMA SAUDARA ISLAM