Sunday, 14 June 2009

Siapa mahu Cin Peng?

Ana hairanlah kenapa masih ada orang yang masih menyokong ANWAR AL-JUBURI???Dan si ANWAR ni tak habis-habis nak bawa balik si Chin Peng tu balik ke Malaysia.Nampak sangat ANWAR AL-JUBURI dah ketandusan idea nak tawan Malaysia. dan nampak sangat ANWAR dah tak percayakan kekuatan balaci-balacinya sehingga terpaksa mengimport pemain luar untuk menjadi skuad penyerangnya.Bagi analah, siapa mahukan Chin Peng sememangnya dia seangkatan dan seperahu dengan ANWAR AL-Juburi. Sahabat-sahabat...takkanlah kita nakbiarkan komunis kembali menguasai negara kita. Kalaulah sahabat-sahabat nak atau setuju dengan pemerintahan komunis, sahabat-sahabat buatlah pemerhatian bagaimanakah keadaan rakyat yang berada di bawah sistem pemerintahan komunis.seandainya sahabat-sahabat sanggup, tak usahlah amik berat pasal apa yang ana tuliskan ni.....

4 comments:

Razman MM said...

aparaa buduh sangat, takkan ching peng yg dah tua tu boleh bawa pengaruh komunis kat malaysia ni. yang perangai cam komunis aku rasa mca dan gerakan @ sahabat umno tu..

pedang srikandi said...

RAZMAN..ha...ana rasa anda yang kurang bijak...sebab tua2 pun otak boleh jalan tau..tak tau lah kalo anda dah tua otak dah tak berfungsi dah..bukan yang nak tumpahkan darah macam Nik Aziz ke yang macam komunis??ada perkaitan tu...nik aziz kawan ngan anwar...anwar nak ngan chin peng...chin peng tu kaki tumpah darah....ha...macam mana tu??dah terbukti pengaruh komunis....

Panglima Perang Cyber said...

ke diorang ni nak ajak LKY rujuk balik dgn Malaysia ????

Jeffry said...

KEHKEHKEH ORG TUA2 ADE BERKATA "MAKIN TUA MAKIN BERISI"..CHIN PENG MAKIN BYK TIPU HELAHNYA..SO SEBELUM APE2 YG TERJADI BAIK JGN KASI DIA BALIK SINI..CUKUP LAA KITA ADE PUAK ZIONIS ANWAR AL-JUBURI KT SINI KEHKEHKEH..YEHAAAAA!!!!