Wednesday, 13 May 2009

alahai...kesiannya PR

ana sibuk hari ni..baru berpeluang menjengok ruangan ni.....ana tersenyum sendiri melihat apa yang berlaku sekarang..kesian NIZAR...macam tu lah ek...sekejap je Allah nak tarik nikmat tu balik...apa yang ana lihat...PR sekarang semakin rapuh dan bakal jahanam tak lama lagi..puncanya apa? sebab niat asal mereka bukan berjuang untuk rakyat tapi sebab dendam ANWAR kepada kerajaan BARISAN NASIONAL..baru2 ni 2 orang lagi keluar dari PR...sebab apa ek??hanya orang dalam yang tahu kepincangan organisasi tersebut..ana dan beberapa sahabat mahasiswa yang lain berasa risau dek mainan politik yang dicipta oleh PR ni...kalo perkara ini dibiarkan apalah nasib kami sebagai generasi muda pewaris negara...
Hurm,....ana tumpang simpatilah terhadap apa yang terjadi kepada PR...dan kepada BN teruskan usaha..BN kan gagah di Malaysia dan di mata dunia..
TAKBIR!!!ALLAHHU AKBAR.

6 comments:

Perjuangan Bangsa said...

sememangnya PR akan rapu. mari kita rapuhakan semangat mereka dengan pendedahan yang tak akan putus. Biarkan pengikut yang buta ini dapat melihat siapakah anwar ini yangsebenarnya. jangan biarkan mind mahasiswa tercemar dengan ajakan reformasi yang sememangnya menghancurkan diri sendiri

Genere said...

UMNO atau PAS?
yang mana perjuangkan agama Allah?
lebih 50 tahun UMNO menjadi kerajaan, lihat hasilnya pada pembangunan dan masalah sosial yang tak terbendung?
Bagaimana kalau lebih lama dari tu?
UMNO pendukung sekularisme akan menjadikan malaysia maju dengan meninggalkan agama

pedang srikandi said...

wahai GENERE...KELANTAN tu dah berapa lama ditadbir oleh PAS yang gah membawa perjuangan ISLAM..tapi ana rasa gejala sosial di Kelantan lagi teruk kan...UMNO logiklah tak terpantau dek ramainya rakyat kat MALAYSIA ni...PAS pulak???KELANTAN tu kecik je..itupun tak mampu nak jaga....ada hati nak tawan MALAYSIA....ni ayat biasa orang PAS..sekularisme...sedar tak sedar PAS dah jadi teruk dari sekularisme...ALLAH bayar cash tau.....TAKBIR!!!!ALLAHHU AKBAR>>>>

Perjuangan Bangsa said...

serambi mekah eh.... kencing kuat

pedang srikandi said...

perjuangan bangsa....tq..

pejuang said...

ape?perjuangan bangsa??...BN sekarang ini makin hangat untuk perjuangkan bangsa sendiri,sedangkan agama itulah yg lebih penting..sekurang2nya di kelantan tiada pusat judi dan disko. sekurang2nya di kelantan ada proses untuk amar maaruf nahi munkar. tok guru nik aziz pun tiap2 minggu bagi tazkirah kepada org awam..lihat sahaja keperibadian tokguru,sudah menjelaskan susur galur pemerintahan negeri kelantan. keperibadian yg zuhud ini perlu dicontohi BN.pemimpin2 BN ada ke yg memberi tazkirah,jadi imam semasa solat,duduk di rumah kampung??