Tuesday 12 May 2009

BN jangan putus asa...

Ana berpesan sangat2 kepada BN supaya jangan berputus asa untuk menawan Perak semula.kita kena selamatkan Perak supaya tidak selamanya dalam genggaman dan cengkaman golongan yang hanya mementingkan kuasa dan kedudukan semata-mata...keutamaan dan kebajikan rakyat Perak harus diutamakan kerana tanggung-jawab kerajaan yang sedia ada ini adalah ntuk memastikan semua ini terjaga..juka kita terusbiarkan PR menguasai PERAK, maka percayalah rakyat Perak hanya akan dijadikan sebagai pelakon tak bergaji di dalam sandiwara politik PR yang rakus dan mementingkan diri sendiri..

1 comment:

Unknown said...

Salam srikandi...

Hebat betul saudari mengarang butir kata - kata berteraskan ala - ala pendakwah sejati... Terima kasih yang tak terhingga diucapkan atas usaha tersebut...

Saya mengajak saudari merenung dalam2 dan sejauh yang boleh...

1. apakah benar BN itu pejuang bangsa dan agama? Malahan kes - kes rasuah terpalit dikalangan mereka sejak dulu mahupun kini?..

2. Apakah benar BN memperjuang nasib rakyat?.. Kemana hilangnya duit2 zakat?.. Setelah 50 tahun mereka memerintah, apakah mahasiswa2 Melayu diberi pelajaran percuma sedangkan perlembagaan memperuntukkan mahawsiswa tidak layak untuk diberi pinjaman?..

3. Apakah benar Anwar itu petualang bangsa seperti yang saudari gembar - gemburkan?..

Marilah kita merenung dan berfikir... Jangan kita hanya enyalahkan sebelah pihak sahaja.. Dokongan Islam dan perjuangan nya harus di beri sokongan...

Siapakah yang jelas perjuangan membela perundangan Alquran dan Assunnah?.. PAS atau UMNO?...

Pernahkah saudari terbayang, orang bukan Islam telah mula berjinak2 dengan Islam sedangkan 50 tahun pemerintahan BN tidak pernah berlaku??..