Sunday, 31 May 2009

memalukan saja....

Calon KeADILan menang besar di Penanti -Harakahdaily,31 Mei 2009-"Jumlah pengundi keluar mengundi dalam pilihan raya kecil ini, menurut laporan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) adalah sebanyak 46.15 peratus iaitu kira-kira 7,100 orang berbanding 82.13 peratus dalam pilihan raya umum ke-12 lalu, dan ia disifatkan terendah dalam sejarah negara."
Ana tergelak sendiri...di dalam HARAKAH sendiri pun ada menyatakan bahawa jumlah pengundi di Penanti kali ini adalah yang terendah di dalam negara....memalukan saja....tapi tajuknya pulak " Calon keADILan menang besar di Penanti"..macam tak sesuai je kan????HUUUUU HUUUUU....

8 comments:

Perjuangan Bangsa said...

salam,

alah dah namanya pon harakah, xde benda lain nak propaganda murahan...
baca hari muka awal sampai belakang asyik nak ngutuk memanjang..

itu bukan lidah rasmi pas namanya... itu patut dipotong lidah je

Cucu Tok Selampit said...

Betullah tu. Menang sorak.

PAS Zon Bukit Beruntung said...

ye ke??
ke korang dah rasa akan ketakutan bila melihat UMNO kecut perut tak berani bertanding di Penanti??

hmmm.
Perjuangan Bangsa??
nama pun dah tau nasionalisme! adik beradik dengan komunisme!

riza said...

itulah harakah. berdegar-degar dengan laporan. untuk pengikut yang bengong, dia percaya tanpa berfikir.

tak sampai 50% mengundi. apa maknya tu? kena boycott lah.

pas zon.., kalau komunisme, hhmmmmm, dah lama hang kena tembak. kah!! kah!! bengong, bengong.... sampai tak tau definasi nasionalism, komunism, sosialism. masa pru 2004, bukankah pas tak mau syed husain ali jadi calun di kota baru. nik aziz kata sosialis adik komunis. la ni si sosialis tu juga dah bergabung dengan keadilan. so apa cerita sekarang??? nak belit apa lagi...

Perjuangan Bangsa said...

wahai umat PAS, lihat sahajalah kepincangan dalam parti anda, jangan sebok nak selak kain orang lain...

Penanti tu sangat tak berbaloi kalau UMNO/BN letak calon. PAS pun menang sorak je. Ape PAS dapat kalau PKR menang kat Penanti ?

Tak dapat apa, itu jawapannya

Perjuangan Bangsa said...

salam, kemana menghilang sis, lama x posting ?

Jeffry said...

SALAM ZIARAH
PR MMG PAKATAN YG BACUL. SANGGUP MEMBAYAR DGN HARGA YG MAHAL SEMATA2 UTK MEMUJUK CALON BEBAS MENARIK DIRI. LEPAS NI ADE LAGI DRAMA2 YG PELIK2 AKAN DI HIDANGKAN MENERUSI SLOT "CELAKARAMA"

pedang srikandi said...

salam ziarah semua.......tma kasih kepada sahabat2 yang bersama ana....
kepada PAS Zon Beruntung..meh aku tembak ko supaya ko tau beruntung sebab tak hidup zaman komunis...fail sejarah apa??ke tak kredit BM....nasionalisme dan komunisme pun tak reti nak beza...itulsh.time belajar asyik nak main PAS -PAS surat cinta je...