Saturday 16 May 2009

HADI???NIK AZIZ??aura kian pudar..

salam...pertama ana mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat2 yang sudi menjengah ke blog ana....ana minta maaf kerana gagal mengupdatekan blog ana semalam...
apa pun di sini ana nak melafazkan kata simpati kepada Tuan Guru Nik Aziz kerana gagal menjawat jawatan Presiden PAS malah hanya mendapat satu pencalonan sahaja yang menyebabkan Hadi berjaya mengekalkan jawatan tanpa bertanding.Adakah ini petanda bahawa NIK AZIZ telah hilang auranya????bagi ana ya..kalau tak masakan hanya satukawasan sahaja yang mencalonkan nama beliau...jika dulu bukan main lagi nama ini disanjung tinggi..ye tak???
kenapa ini semua terjadi???? Inilah bahana ANWAR DA DEVIL yang telah berjaya menghilangkan aura ulama yang ada pada diri NIK AZIZ. itulah...dari dulu ana dah kata...jangan...tapi degil jugak...ini baru NIK AZIZ..lepas ni HADI pulak...nampak gayanya ANWAR DA DEVIL akan berjaya menjadikan PAS sebagai sebuah parti sekular...PARTI ANWAR SEKULAR ( PAS)....sesuaikan????apa pun..ana mengucapkan tahniah lah kepada HADI ek....semoga berjaya menghalang ANWAR DA DEVIL....itulah....bak kata orang.....bergaul dengan penjual minyak wangi akan dapatlah wanginya...bergaul dengan ANWAR DA DEVIL akan dapatlah DEVIL nya......bukankah jelas sudah hukum ALLAH...TAKBIR!!!!ALLAHHU AKBAR!!!!

2 comments:

The Lying Eyes said...

itu keputusan yang patut difikirkan secara serius... adakah NIK AZIZ sudah hilang keseriannya ataukah mungkin masalah dalaman pas yang kini disirami dengan racun yang membunuh secara senyap?

The Lying Eyes said...

penyokong sudah beralih arah